yadem63 Lütfen yardım edin doğum yapalı 18 gün oldu göğsüm taş gibi titriyorum sınra terleme gelio heryerim ağrıo böyle olan varmı Crp değerim 58 çıktı Doktor sütünden kaynaklı bol bol sağ dedi ilaç verdi ama başım çatlıo Bebeğime bakamıyorum
12345mom yadem63 Mastit olmuşsunuz bol bol emzirin sağın sütünüzü ilaçlarınızı aksatmadan kullanım duşa girin ve su ile göğsünüze masaj yapın koltuk altına kadar süt damarlarını yumuşatın sıcak su torbası ile sıcak tutun bende yaşadım çok iyi anlıyorum sizi Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun
_mercanligunler yadem63 merhaba geçmiş olsun benimde aynısı oldu sıcak havlu ve de kelem yapraklarını koymuştuk suda haşlayıp bana iyi gelmişti bunlar bide bol bol sağdım tabi
sedalala Bol bol sağın memelerinizi, eğer ateşiniz 38,5 üstüne çıkarsa hastaneye gidin. Ben iki kere mastit oldum doktorlar emzirirken kullanabileceğim antibiyotik verdiler. Korkmayın geçecek ama dikkat edin ateşinize
Ozge1642 Lahana yaprağı koyun buzluktan buzluktan yoksa çok hafif haşlayında koyun benim sorunum bu şekilde çözüldü çok da iyi geliyor ağrılarını hafifledir ve sütünüzü indiriyor @yadem63#
Asl90 Bende yaşadım canım. Sürekli sağman süt üretimini artıracağından çok sağmamaya çalış ben gün içinde duşa giremesem bile gögsümün altına bir kap koyup sıcak su döktüm sürekli ve çok faydasını gördüm. Su biraz sıcak olmalı ama hafif yakmalı geçmiş olsun