Atahaninannesi Adana seyhan devlet hast. Sünnet yaptıran oldu mu ?hami doktor önerirsiniz? Uygulama nasıl gerçekleşiyor. Iyilesme sürecinde neler yaptınız . Kaç aylıkken yapıldı.
busrakilic1 Atahaninannesi devlette değil de Adana da batıkent hastanesinde yaptırdım. 2.5 aylıktı 3 güne toparlanıyor ilk gün zor biraz. 10 dk sürüyor. Lokal yaptı bize. Krem ve fitil verdi
happybirmomyw Atahaninannesi biz persembe gunu olcaz insallah adana Seyhan devlet hastanesi doktorumuz sefa yapici cok ovuyorlar etrafımızda o doktora gidipde memnun kalan cok tanidiklarimz var bizde onlarin vesilesiyle güvenerek randevu aldik Perşembe sunnet olucaz insallah birde doktoru internetden de cok arastirdim olumlu yönde de cok yorum var bir dusunun derim 🙂👍