yaramaz_bocegim Bebeğim 2 aylık zaman zaman hırlıyor balgamı da var. Burda görüyorum burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile çekiyorlar. Nasıl yapılıyor hiç bilmiyorum bebeğe zararlı mı. Suyu damla damla mı yapacağım bilen varsa yardımcı olabilir mi ☺️
Hosgeldin E bebek de serum fizyolojik siparisi ver cnm aspiratörün yoksa onu da sipariş ver sudan hic korkma zararsiz burnuna sık ağlıyor ama sonrasi rahatlik ilk ben birtanesine sıkıyorum 5 saniye sonra asp cekiyorum gecen cektigim de bildigin sumuk cikti