Oğlum yeni doğdu kızım iki yaşında bikac aydır kızımı öğlen uyiturken bikac saat uğraşıp asla uyutamazdim şimdi bu kadar vaktim yok yenidoğan var evde ☹️yeni farkettim de TV izlerken uyuyor normalde toplam en fazla yarimsaat izler şimdi yarimsaat izleyip uyuyor böyle yapmam çok mu kötü kendimi suçlu hissediyorum ama asla uyumaz di boş yere uğraşmak yerine böylesi daha iyi değil mi bilemiyorum sormak istedim yanlış mı yapiyorum