ulkununannesiiii Merhaba anneler ❣️ Ben yeni anne olarak sizlere soruyorum kiii ‘ ek gıdaya 6.aydan gün alınca mı yoksa 6.ayı tamamlayınca mı başlanıyor ? ‘😅 kafamda deli sorular.. uzmanların önerdiği 6.ay evet ama gün alma mı yoksa tamamlama mı? Help 🙋♀️
Ayseksii ulkununannesiiii 5 buçuk aylık doğal Yoğurt pekmez karıştırıp veriyorum ben günde bir kere. Yoğurdu tek başına pek sevmiyor diye pekmek katıyorum
Areniko ulkununannesiiii valla ben 6.ayımızı tamamladık o zaman başlamıştım hem öylesi bebiş için daha iyi nasıl olsa hayatı boyunca yemeklerden yiyecek 😊
ulkununannesiiii Sinemmmmm biz 4.ay aşısından sonra doktora gitmedik hiç kilosu emmesi iyi şükür 6.ayı beklemek istedim
Eylldga Benim doktorum başla dedi 5 ay 5 günlük kızım ama 6. Ayı bekleyeceğim yani en azından bi 5,5 geçsin 🥲
Areniko Ayseksii canım pekmezle yoğurt bir arada olmaz diye biliyorum pekmezin etkisini yitiriyor yoğurt.
Sinemmmmm ulkununannesiiii ilk defa boyle dusunen bir anne goruyorum 👏👏👏 kimi 4 aylikken basliyor ya helal olsun size
ecemm-6161 ulkununannesiiii bende 4 aylık doldu 5. Aydan gün alacak bebeğim doymuyor sordum dpkrıra da ebe ye tadımlara küçük küçük başladım sebze meyve sularında. Azıcık veriyorum 3 gün kuralıyla bende anne sütü hiç Yok 💁🏼♀️😏😕
ulkununannesiiii ecemm-6161 doymuyorsa tabiki vermeli 👍 inşallah emer de emzirmeye de çalışın siz yinede bence 🙂 bizde 3 gün kuralıyla ilerlicez inşallah yoğurt sebze meyve olarak gitmeyi düşünüyorum