Msbebek benim kızım erken doğdu ve 50 gün küvözde kaldı, kucağa gelmez meselesini ilk defa duyuyorum kızım kucaktan inmek istemiyor çünkü 😅 beslenme olarakta sıkıntı yaşamadık çok şükür, yasayani da duymadım bir çok arkadaş edindim o arada aynı durumda olan. Kızım giyinmeyi sevmiyor pek ama sonuçta çokta zorlanmıyorum o konuda bir şekilde giydiriyorum huysuzlansa da. Daha hassas, dikkatli ve titiz olmak gerekiyor. Beslenme saatlerini düzenli takip etmelisin ki gelişiminde sıkıntı olmasın. Onun dışında uykularına da dikkat et. Bebeğin büyümesini sağlayacak en önemli iki şey uyku ve beslenme. Bir müddet misafir kabul etme ve bir yere gitme. Hastalanmaması önemli bebisin. Allah’ım yardımcın olsun şimdiden ☺️