Mom86 yok tatlım uyuduğu zaman törpünün ince yeri var daha yumuşak onunla yavaş yavaş yapıyorum biraz uzun sürüyor ama suratını kesmesinden iyidir .Bi de kenarları ayrı kesin genelde kenarda uzun tırnak kalıyor orası kesiyor suratını elinle bakıncada genelde kenarlarda uzun kalıyor .