Sevgili anneler . 27 Mart’ta ailemi ziyarete gidicegim. Oglum 3 aylik olcak ozmn kizimda 3 buçuk yaşında
aranizda çocuklarla yolculuk yapan oldu mu? Önerileriniz neler?
Ne gibi zorluklarla karşılaşıcam🙈
Ve pandemi sürecindeyiz malûm bu durumla ilgili test felan bişey yapılıyor mu?
Bekliyorum lütfen yorumlarınızı ♥️