Sevgili anneler daha önce de yazmıştım kızım 11 aylık olacak yakında üst dişlerini çıkarmadan önce gayet güzel yerdi pütürlü olan şeyleri de damağında eritirdi ama yaklaşık iki haftadır yemek istemiyor hergün çeşit çeşit yemek yapıyorum önüne koyuyorum ağzına alsa bile sonrasında diliyle çıkarıyor ben de yemediği için üzülüyorum ve stres oluyorum zaman zaman da ona kızdığım için kendimi berbat hissediyorum şuan bu durum böyle devam edecek diye korkuyorum aranızda bunları yaşayıp bebeğinin iştahı sonra yine yerine gelen var mı acaba ☹️