Bugün ikinci günümüz.
Gece uyurken bez bağladım. Sabah kaldırdım. Dün 2 kez bugün 2 kez kaçırdı. 20-25 dakika da bir çişi geliyor. Kakasını dün tuvalete yaptı. Zorlanma yok, oturuyoruz tuvalette bekliyoruz 5-10 dakika yapıyor konuşa konuşa kendince. En sevdiği şey sifona basmak falan.
Esas sorum şu dün öğlen uykusunda bez bağlamıştım bugün bağlamadım. Gece ne yapmalıyım? Gündüz iyice öğrendikten sonra gece mi başlamalıyım? Öğreten anneler bir el atsanız 🙈