Merhabalar. 8aylık bebeğim var yaklaşık 1 haftadır özellikle kahvaltıda hiçbir şey yemiyor. Koparıp koparıp ağzından çıkarıyor. Hele benim elimi ağzına hiç yaklaştırmıyor. Önceden böyle değildi😞 Sabaha yakın da bayağı emiyor acaba ondan mı yoksa diş mi çıkaracak 😏elma falan bayağı ağzıyla koparıp dışarı atıyor. Bi akıl verin ne yapmalıyım