Ayseymen Arkadaşlar 3 ay 9 günlük oğlum var ilk doğduğundan beri mememi emiyor ama gevişler gibi emiyor o yüzden pek sütü içermiyor yarısı dışına taşıyor emziği de o yüzden emmiyor evladın da olan var mı korkmalı mıyum
Regen Ayseymen memeyi doğru tutuyormu emin misiniz? Sütler taşıyor akıyor demek ki. Emzik tutmak zorunda değil her bebek zaten yani istemiyor olabilir ısrar etmeyin. https://www.google.com.tr/amp/s/yemek.com/amp/bebek-nasil-emzirilir/
Ayseymen Regen tutmaya tutuyor ama dudak büzerek emerler geneli çocuklar benimki yakıyor gibi gevişliyor gibi