Merhabalar,
2 ayrı doktora sordum 2 farklı doz cevabı aldım kafam karıştı sizlere nasıl önerdiler 1 yaştan sonraki dozları?
Sürekli gittiğimiz doktorumuz doğum izninde, onun önerdiği dozlar şu şekildeydi:
- Ayda nimenrix, 14.ayda Bexero ya da 13. Ayda ikisi aynı anda da yapılabilirmiş.
- Ayda da nimenrix ve Bexero 2 dozları.
1 yaş kontrolü için götürdüğüm doktor da:
Nimenrixi 1 doz önerdi, bexeroyu da 3 doz.
Mesela 13. Ayda nimenrix ve Bexero, 15.ayda Bexero 2.doz, 27.ayda Bexero 3. Doz
🤕