Mom4775 benimde oglum 23 aylik. Bu yaza odasini ayıracam. Yeni eve taşındık ,daha odasi tam hazir degil. Karyola alacagim insallah. Ayrı yatmaya alişkın benim oglum. Sorun cıkaracagini sanmiyorum. 9 aylik kızım var birde. Bunu da beşige aliştirmaya calışiyorum ama yok, illa yanimda yatacak hanfendi 🤷♀️