Ben de ayırdım 22 aylık şu an 3 haftadır ayrı yatıyor kendi odasında çok daha iyi oldu. Gece kapılarımız açık hol ışığı açık şekilde bıraktım. Uyanınca yanıma geliyor ağlamadan. Kamera ve telsiz kullanıyorum. Bence zamanı gelmiş ben yapamaz bensiz diye düşünüyordum ama gayet de yapabiliyor.