Asya52 4 aylık oğlum bazen 2 güne bir yapıyor gayet normal gazını çıkarmak içinde ıkınıyor olabilir öyle zamanlarda ben tuvalete tutar gibi tutuyorum Bi videoda görmüştüm gaz çıkarmak için kullanılan bir yöntemmiş bebeklerde sonrasında rahatlıyor hayat bazen öyle tutunca kakasını yapıyor