OncedenGurme Avent düşünüyordum ama çok damlatıyor demişler yorumlarda. Tomme tippe nasıldır? Kullanan var mı? Ya da ne kullanıyorsunuz? Bebeğim 7 aylık olmak üzere 😊
Cheddar OncedenGurme dr Brown kullanmıştık ilk 6ay çok memnundum. Hiç akıtma kokutma derdi olmadı. Kaç kere fırlattı kırılmadı 🙃
haziranin25i OncedenGurme tomme tippee nin biberonunu kullanıyorum. Memnun bardağı nasıldır bilemem. Postun üstte dursun kuzu 🌺
Merveges OncedenGurme baby me nin çok memnunalr bende avent düşünüyordum biberon avent ama baby me de akıtma hiç olmuyormuş ve yere atınca kırılmamışta öyle almayı düşünüyorum bende canım
peri123 OncedenGurme wee baby kullanıyorum gayet memnunum. Zaten arada kaşık bardak ile de veriyorum mi gelecek için hazırlık olsun diye ☺️
OncedenGurme haziranin25i evet meme ucuna en yakın uçlardan biri olduğunu duymuştum ama alıştırma bardağı için pek yorum bulamadım teşekkür ederim 😊
OncedenGurme peri123 ben damlalıkla veriyorum 🤦🏻♀️ başka türlü kabul etmedi. Alıştı gibi bebek sularının başlığı çok akıtıyor diye alıştırma bardağı alayım artık dedim
OncedenGurme Limonlusu normal bardak şeklinde mi o? 7 aylık olmak üzere ama o şekilde içemez diye düşünüyorum