Sevgili anneler 6.aya bi hafta kaldı bebeğim çok mızmız oldu sürekli ağlama hali, kucak isteme, oyuncaklarla ilgilenmiyor sürekli onu eğlendirelim istiyor ama enerjim yetmiyor. Cunku cok az uyuyor uykusuz ve yorgunum. Keyifli iken çığlık atıyor buaralar, surekli emmek istiyor. Diş desem değil cunku salya kasinma yok pek. Atak mi anlamıyorum geçicidir umarim. Bizim gibi olan var mı