Kızlar 1 aylık bebegim var bu güne kadar meme+mama ile gidiyorduk ve bebegim gündüzleri hep uyuyup gece huzursuz aglama krizleriyle uyanıp sabaha kadar uyumuyor aglıyor kızarıyordu çok gazlıydı ve bu gün boyu meme verdim mama hiç vermedim oglum gece uyudu aglama krizleri yaşamadık sizce mama vermeyince gazı azaldı mı biberon mu mama mı sorun basına böyle birşey gelen var mı SMA 0-3 kullanıyoruz