maggie olabilir ama çevremde bu ara yeni doğum yapanlarda en az miktar öneren bizim doktorumuzdu. Kilosu 3.5 kg üstünde olan bir bebeğe doğar doğmaz toplam 160 cc önermişler. Baska tandııgım yine 300 cc ile basladı. Ben de acaba ben mi az veriyorum diye düşünüyordum. Bir aylık kontrolümüzde tekrar doktorumuzla konuşayım. Teşekkürler