Dogabebekkk 3-4 ayda genel bi red olabiliyor çünkü büyük atak var ve etrafı keşfediyorlar, 1 aylık bebek gibi dünyadan habersiz em-kaka çiş-uyu geçirmiyorlar.
Biberon meme reddi yapabilir,o riske girmeyin.
memeler terbiye olmuştur tabiki yumuşak olacak.Sert olursa mastit öncesi habercidir.
Terbiye olunca zaten öyle akmaz. Hiç akmayadabilir, bu sütün olup olmamasıyla alakalı değil. Süt kanal yapısıyla ilgili. Süt kanallarınız genişse akar, darsa akmaz.
- aydan sonra kilo alımı yavaşlar.Bana büyük oğlumda doktorlar ve ebeler 4. Aydan sonra ayda 200-500 gram arası demişti.
mesela ben 2,5 senedir büyük oğlumu, 1 aydır küçük oğlumu yani tandem emziriyorum. Atletim ıslandı diyeceğim dönem 1 hafta filandı.