Kızlar benim kızım bebekliğinde similacla besleniyordu ama o zamanlar kabız oldu ve kakası yeşil oldu diye değiştirdimÖbür yemekte kakası normal renkti.Şimdi 5,5 aylık ve kabız problemimiz kalktığı için similac vermeye başladım yine.Kabızlığı olmuyor şükür ama kakası yeşil.Yemeği değişmek istemiyorum.Kakası yeşil olursa bir zararı olur mu?