Ben covid olduğumda 37 haftalık hamileydim. Bol bol zencefilli limonlu sıcak su, sarimsak gibi şeylerle sadece tat koku kaybı yaşayarak atlattım. Bebeğimde 2 hafta sonra sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi. Korkmayın canınızı sıkmayın çoğu kişide grip gibi geçiyor.