Feyza00 kararmalar zamanla geçiyor bir sene oldu doğum yapalı. Çatlaklar bende de var hemde tahmin edeceğinden daha çok ne yazık ki genetik ve hiç bir şey engellemiyor çatlamayı. Ben o kremi daha önce koluma dikiş atıldığında kullanmıştım taze yarada işe yaradı ama geçirmedi küçülttü. O krem katman gibi kaplar cildi ve asla güneş görmemesi gerekir ben o hatayı yapmıştım kolumun bir de o kısmı beyaz kalmıştı. Çatlaklar da zaman geçtikte vücut kendi topladıkça görünümü azalıyor bence rengi beyazlıyor ve daha az göze batıyor ben çok klişe olacak ama sarkık göbeğime ve göğüslerime, vücut çatlaklarıma kızımın hediyesi diyorum🤗, ee sonuçta anayız ana 😍🥰