Beb ege şehirde yaptırdım doğumuda orda yapmıştım sorun çıkmadı bir daha yap demedi kimse neden yaptırasın ki iyiyse sonuç gerçi bir yaş olunca göz muayenesi falan yapılacak onuda aradan çıkarabiliriz içimiz rahat etsin ege demesine şaşırdım bi sorun mu çıktı ki egede yaptır dedi genelde tıp fak. Bu yüzden yönlendiriyorlar vaşka bir özele daha yaptır garanti olsun bence