Defneada amin çok saolun sizede geçmiş olsun inşallah🙏 Ev baştan 24 dereceydi 22 şuanda tam iyi oldu daha rahat burnu falan kremde mustela stelatopia kullanıyoruz ama bazen sönüyo bugün iyice azdı çok ağladı bnde kahvaltılığa bağladım gerçi dün gece yatmadan mandalina kivide yemiştim ama o olsa sabahtan olurdu heralde ilk emmeden sonra bu akşam oldu bn alerji diyeti yapıyorum resmen hayatım bulgur patates baklagıller be kış sebzelerindn ibaret kuzu eti yumurtada dokunuyo paketli bişeyde hiç yiyemiyorıum zaten bakalım kaldı 3 ay inşallah 6. Ayda geçer duanızda bizede yer verirseniz çok seviniriz ❤️Birde umuşatıcı kullanmıyorum zaten ama ütüye gerek varmı acaba o sertlikte rahatsız edermi ki bide daha 3 aylığız ama deterjandan tülerdi kıyafetler 40ta yıkayıp 800 1000 arası sıktırıyorum duruma göre minoris alıcam bakalım inşallah o iyi gelir🎈