Hasret_turk88 Merhaba arkadaşlar 4 aylık aşımıza gittiğimizde bıngıldak kapanmak uzer3 dedi sağlık odağındaki hemşire. Basına gelen varmi.n
incii Hasret_turk88 3. Aydan sonra normal diye biliyorum ama böyle bir sorunun cevabını en iyi doktorunuz verir. Çocuk doktorunuza gitmenizi öneririm
askbali Hasret_turk88 Normali ne zaman ki çünkü bizde 6 aylık aşısına gittik hemşire daha kapanmamış dvit kullanıyorsun dimi dedi evet dedim de düzenli kullan falan dedi benim de aklıma takıldı artık güneşe de çıkarırım biz hep evdeyiz 😬
Nazellam Hasret_turk88 canım benimkide aynını dedi ams doktor dedi bize normal mi dedim herşey normal dedi korkma
4bilge12 Hasret_turk88 bebeğim 3 aylık bizim de kapanmak üzere. Doktorumuz normal olduğunu 4. aya kadar kapanmazsa bizim için yeterli dedi. Zaten sonrasında baş süturlardan büyümeye devam ediyorsa bir problem olmaz dedi. Aylık baş çevresi takibi önemli sadece. Endişelenmeyin. 🙏🏼
Hasret_turk88 askbali geç kapanması nasıl iyi değilse erken kapanmasi da aynı. Beyin gelişimi için erken kapanamai iyi degilmis
Basulpete Mühim olan baş çevresi ölçümü, yoksa erken kapansa da çevre ölçümü belirlenen şekilde ilerliyorsa sorun yok demektir.