Muzican ben sezaryan oldum 5.gunude mastit oldum göğüslerim balon gibi şişti kpkirmizi oldu ateş gibi yaniyor ve kizarikti çocuk göğüs uçlarını bile tutamiyordu çok şişti ama antibiyotik vermemslerdi bna ki bence senin kullandığın antibiyotikler bebeği huzursuz etmiş olabilir yada sütun tadını degdtrmis o yuden reddediyo olabilir ,cnku en basit paroli bile kullanınca iki saat snra emzirin diyorlar , ben sagiyordum uçları yumusayacak kadar snra hemen bebegn ağzına veriyordum bebek daha kolay boşaltıyor cnku ,sana smdi önceden sis olduğu için Sisi inince boş gibi gelmstr