Flashtv Önceden sidefer kullanıyorduk doktorumuzun önerisiyle ocean a geçtik. Oğlum maşaAllah doymak bilmiyor ve diş çıkarma dönemindeyiz bu arada 10 ay 6 günlük. 2 gündür kullanıyoruz 2 gündürde iştahı bayağı açıldı ilgisi olabilir mi sizce 🌸
Anneolmak_2 Flashtv bende sidefer kullanıyorum 4 buçuk aylık bebeğim iştahı açık değil severek emmiyor memeyi o iştah açıyorsa onu kullanayım bari
Flashtv Dilos01 Tek değişiklik bu aklıma direk bu geldi. Çok mutluyum çok yediği için. Önceden doymadı neden böyle yemiyor diyip diyip üzüyordum kendimi. Herşeyi yer çok şükür bin şükür ama az yerdi. 10 kg 77 cm boy var kilo yok sağlık en önemlisi ama birazda tontalak olsa fena olmaz ☺️
Dilos01 Flashtv bu gidişle yerse olur annesi masallah kuzucuga biz 4 bucuk ayligiz yeni başladık kan ilacına 1 hafta oluyor gece uykuya gecerken 20 dakika emer nerdeyse birde biz yemek yerken ağzını açıyor yA dilini dudağını yalıyor 😂😂bi an önce ek gıdaya geçseydik iyi olacak
Flashtv Dilos01 Doktorunuza sorun ama yinede. Bende 5.5 aylıkken başladım o zamana kadar meme+mama ile besleniyorduk oğlum emmekten nefret ediyordu sağıp veriyordum sonra sağdığımı içmemeye başladı mamayı severek içiyordu daha sonrasındada komple bırakınca başladık ek gıdaya
Flashtv Anneolmak_2 Canım her bebekte aynı olacak diye birşey yok belki alakası bile yoktur alırsınız sonra birşeye yaramaz ben karışmam Dilos01 😂😂
Dilos01 Flashtv her bebeğin gelişimi farklı bi doktoruna danış istersen canım o daha iyi yanit verir 🥰@Anneolmak_2