Arkadaşlar bebegimi 40 çıkana kadar zor kundak yaptım napip edip kollarini çıkarıyordu bende artık kundak yapmiyorum 3 aylik oldu ama bir aydır gece bakıyorum vücudu sıcak kollari cok soğuk buz gibi.kundak yaptığım zamnlardada kollari ve ensesi yerlerdi.simdi uyku tulumu aldim onunla yatiriyorum daha iyi ama gece bakıyorum gene kollari soğuk.bunu yasayanlar varmi normal mi. Annem kollarini başta uşuttu ondan daha ısınmaz diyo korkuyorum kollari üşüyor mu ne yapabilirim