Y0696 keşke hep memede uyusa bence harika bu duygu, bağ 😇 başkası uyutamaz bence o yüzden karşı bakıyorlardır.çünkü bebeğim 4 aylıkken uyumayınca ananesi ayakta salladı sonra ona da alıştı 🤷♀️ ayakta sallamaktan bin kat iyi, şimdi geceleri memede uyuyor sadece. Evet sık kalkıyor ama alıştım artık dert etmemeye karar verdim 😊