Egemen26 Bebeğim çiş yapmamış 7aylık oğlum geceden burana yok hep yapardı ya neden yapmamış sizce dünde böyle az yapmıştı su içtiği halde
Pembebeyzmavi Egemen26 benim bir tanıdığımın oğlu böyledi sünnet yaptırdılar düzeldi ama sizin sanırım ilk kez oluyor böyle birşey ondan olmayabilir
Aytenkrktn Egemen26 yani bilemedim biz iki aylığız 9 saat yapmamıştı dotoruma danıştım olabilir demişti günlük bez sayısı iyiyse sıkıntı yok demişti arada olabiliyor demişti canım
Zekzek Benim oğlum gece çiş yapmayı 8. Ayında kesmişti bezi bırakmamız çok kolay olmuştu belki öyle biseydir🤷
Egemen26 Mom078 bide doymasa uyumaz dimi çünkü uyudu gece tabi uyandı emdi geri uyudu felan bi kaç kere
Mom078 Egemen26 Bak bide kuzum belli bir aya geldiğinde geceleri de çok çiş yapmazlar gündüz dikkat et sarı olması da yediklerinle alakalıdır turuncu ve pembe değilse korkma
Egemen26 Mom078 bide mastit oldum ben ıkı gün önce sürekli mastit olan göğsümü verdim acaba öyüZden olabilirmi ki
Sarezgi Çok koyu renkli ve çok kokuyorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir bir kere bile mi yapmamış peki belki siz farketmediniz
Egemen26 Sarezgi en son kala yapmıştı sabah temizledim yok yapmamış yanı sadece az bişey oda çok az ıslanmamış diyebilirim
Aytenkrktn Egemen26 bence bı sıkıntı yoktur biz çok evhamlanıyoruz ben de çok korkmuştum ama sonda içim rahatladı