Kızlar cuma sabahı genel sezeryan oldum sabah.Dün eve geldik akşamı aşırı titreme tuttu,tansiyonu ölçrük benim en yüksek gebelikte de 12.8 di.14.9oldu limon sıkıp içtim daha sonra ateş bastı üstümü örtüyorum sıcak ateş açıyorum buz hele uyuyamıyorum o apayrı ne zaman düzeliyor durum bunları yaşayan var mı