Günaydın güzel anneler.. 36 haftalık ikiz doğum yaptım. İlk bebeğim kızım mama icmemisti sadece anne sütü almıştı.. onun için biberon ile ilgili bilgim yok. Bu sefer ikiz olunca tabii hep emziriyorum süt yapacak şeyler tüketiyorum ama yetmiyor galiba bazen emseler de ağlıyorlar. Herkes biberona alıştırma diyor ama biberon dışında seçenek kaşık biberonlar galiba.. bu konuda fikrinizi alabilir miyim yenidoğan için uygun mu o biberonlar.. tavsiye edeceğiniz bir marka var mı? Şimdiden teşekkür ederim