Seldasyr Kizim 7 aylik olucak asla ek gida yemiyo baslarda iyi gdiiyodu sonra yemedi bi ara yedi 3 gündür agzina tek lokma sürmedi hersey çöpe gidiyo diş belirtiside yok huysuzluk uykusuzluk vs niye böyle ya :(
Anneogul29 Seldasyr oğlum 8 ay 16 hukuk zorla yemek yedirmeye çalışıyorum elimle yedirdigim zaman az danolsa yiyor kaşıkla iki lokmadan sonrası yok sadece emiyor biberonla da yok biraz alır sonra iter bende ne yapacağımı bilmiyorum ya dışte hiç çıkarmadı belki dışten diyorum
Azsekerlikahve Seldasyr alt dişi çıkarıdı mı? Bizde üst dişlerde salya ateş olmadan söylediğin belirtilerle çıkardı. Diş çıktı şuan ateşi çıkmaya başladı. Bide burun akıntısı ishal var .
Seldasyr Anneogul29 bende ona yoruyorum ama cokta dişe bel baglamak istemiyorum , yani ne guzel yiyirdu arada reddediyordu ama 3 gündür cok sinirleniyo kaşığı görünce
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Bizimki de aynı şekilde maalesef. 1 hafta önce iki dişi birden çıktı. Acaba üst dişleri ne zaman çıkar o mu rahatsız ediyor anlamıyorum huysuzluğu devam ediyor
Seldasyr Kahve_tonunda-Kahve_tadinda valla ek gida ne zor seymis keske hep emzirseydim , yani 2 gun önce 3 gun boyuhca ne versem yedi açtı agzini hatta brn fazla geldi diye vermiyordum. Ama ondan önce yine zorla yediriyordum kendi istegiyle nadir yerdi. Ama simdi hepten birakti agzini acmiyo ama huysuzda degil diş olsa huysuz olmazmi
Azsekerlikahve Seldasyr çok büyük ihtimal diştir. İlk burun akıntısı belirtisi oldu bizdede. Sonra ishal ateş devam etti. İshal dediğimde sıvı kaka değil normalden daha sık kaka yapıyo olması. İnşallah atlatırsınz biran önce
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Seldasyr bizimki de öyle önceleri ağzını her şeye açardı şimdi kendine özel şeuelr yapıyorum yemiyor. En basitinden elma bile yemiyor 🙄 dişe yormak istiyorum inşallah o geçince yemeye devam eder