Günaydın anneler sabahtan beri kızım hırıltılı solunum problemi yaşıyor bugün pazar ve doktorumuza yazmak için biraz uygun bir saat olsun dedik . Bebek emerken kıpkırmızı oluyor nefes alamıyor çünkü . Uyurken hırıltı yok ama uyanıkken oluyor . Bir yerde okudum bebek sürekli memede tutulmamalı 2 saatte 1 emmeli diye ben bebek ne zaman istese veriyordum o mu sebep oldu bilmiyorum 2 saat ağladı hırıltı sesiyle şimdi kucağımda uyudu sıfır hırıltı . Serum fizyolojik yapmıştık işe yaramamıştı bugün . Gazı da yok ne yapacağım eşimle birbirimize çaresizce bakıyoruz sizce emzik mi vereyim . Bugüne kadar hiç vermemiştim evde var ama verip vermemekte kararsız kaldım