Simay41 Kızlar bugün 4.gün ve az önce yine ateşlendi bebişim. Normalde 3 gün sürmesi gerekmez mi? Başına gelen var mı?
Aysenurmiran Simay41 9. Ay aşısı ateş yapmaz demişti bana hemşire bizde geçen hafta olduk calpon verin bi çay kaşığı
89Kbr Aysenurmiran ay keşke yapmasaydı ama bizde de bi gün yaptı ateş .. Simay41 4. Gün Ateş olması uzun değil mi ya? Ateşi kaç ??
Simay41 Aysenurmiran verdim ama akşamına yine ateşlendi şimdi çok şükür yok ama korkuyorum tekrar çıkarmı diye dünde çıktı çünkü
Simay41 89Kbr 38.6 larda ve hala yapıyor dişde çıkarıyor acaba hangisi veya başka birşey mi var doktora götüreceğim yarın çünkü sadece 1 gün çıkmadı ateşi bide bugün çok şükür yine de tedirginim 😞