busra6161
gecmis olsun canım eger emziriyosan sen önce ayaklarını sıkı giyin ve ihlamur ic benim bebegimde 2 aylik olacak 5 gun sonra ben midemi üşüttüm ertesi gun cok kotu kakali su gibi kaka yapti usttu mide bagrsaklarini ihlamur ictim bebegimin ayaklarini sıcacik yaptim kendimde ihlamur ictim sütten ona geciyormus ve hafif sicak tülbent koyarsan karnina saat basi cok iyi geliyor birde ben kizmama ragmen esim ılık serbet verdi midesi toplasin diye🙈