Prens_annesi21 Geçmiş olsun burnunu serum fizyolojik su ile temizleyebilirsiniz çok aşırı akıntısı var ise bunun da kesinlikle bir doktor görsün Öksürük de bebeklerde o dönemde Doktor normal olduğunu söylemişti inşallah hasta değildir burun tıkanıklığı zaten kış mevsimi olduğu için kaloriferler den dolayı falan Devamlı oluyor böyle burnu su gibi akıyor sa kesinlikle Her gün düzenli olarak temizleyin temizleme diğinde bebeklerin ciğerlerinde o sıvı tutunma yapıyormuş Siz Bebeğinizin öksürüğü böyle arada tek tük mi olduğuna iyi bakın yoksa Devamlı böyle Ardarda öksürüyor buna çok dikkat edin bunlar varsa ki hani aşırı şekilde ise kesinlikle Doktora götürün çok ufak Çünkü bebek.