Rumeysadgl Hanımlar 3 ay once dogm yaptm saclarım bu ara asırı derece dökülüyor ilk cocugum bılmıyorm dogumdan sonra olurmu boyle
Gunsss Rumeysadgl doğumdan 3 ay sonra bende de başladı maalesef kaçınılmaz son 🥺 öyle dökülüyor ki utanmasam ağlayacağım çöm üzülüyorum 😢 şampuanımı değiştirdim saçımı kestirdim biraz azaldı sadece..
Purely Rumeysadgl canım saçların anormal dökülmüyor korkma. Hani hamileyken hormonlar yuzunden hiç dökülmüyor hacimli duruyordu ya şimdi o 9 ayda dökülmesi gereken saçlar dökülüyor. Normal birşey yani. Bir kaç aya düzene girer korkma. Anormal dökülme yok yani olması gereken o
Saripapatyammm Rumeysadgl Ben bisey kullanmadimda. Yengem doktora gidip e vitamini ve bi kac yag onerisi almisti. Iyi gelmis hemen.
Glycn 17 aylik cocugum hala ara ara dökülmeler artiyor. Emzirmeyle alakalı iyi beslenip vitamin takviyesi almak şart. Özellikle de demir ve b12…. Kan tahlili yaptirip ihtiyaciniza göre takviye alirsaniz azaliyor ama bitmiyor. 🤷🏻♀️
Azsekerlikahve Rumeysadgl evet dökülüyo fqzlasıyla. Hamileykende fazlalaşmıştı o fazlalık döküldü bende. Ama ben yünede kanı ölçtürmüştüm düşük çıktı ilaç kullandım ve dahada azaldı dökülme