Eytufe Memnun kaldinizmi kabızlık yaptimi iştah aciyo dediler doğrumu kilo vs yapıyor mu kulallaananlar yazarsanız sevinirim ilk kez deniycez bu mamayı
PrensinAnnesi2021 Eytufe dogdugu günden beri destek amaçlı kullaniyoruz. Diğer mamalara göre daha az şekerli. Gayet güzel kilo aldırdı. Çok memnunuz. Tavsiye ederim
Ogulcan Eytufe bende kullandım canım çok memnun kaldım gaz ve kabızlık şikayetimiz olmadı keçi sütlü olduğu için anne sütüne en yakın mama bizim alerjimiz olduğu için birakmak zorunda kaldım
Eytufe PrensinAnnesi2021 teşekkür ederim kabızlık gaz oldumu hiç Ayrıca benimki dün biberonla verdim almadı muhallbi felan katsam olur dimi siz herhangi bir şeye katip verdiniz mi hiç
Fatosemir Eytufe başka bi şeye katmadım ama o konu da bilgim yok meme emmediği için biberon kullanıyoruz o yüzden normal kıvamında yapıyorum ben
PrensinAnnesi2021 Eytufe çok şükür bizi üzecek derecede bir kabizlik olmadı. Kaka yapmadığı gün oldu tabi ama ertesi gün yaptı. Baska herhangi birseyle karıştırmadım. Keci şutu anne sütüne en yakın süt, bu da büyük avantaj .
ENA Ben de sma golden goat karışık gidiyorum. Golden goatta taurin var ve neredeyse pek cok mamada bulunmayan anne sütünde olan, beyin gelişimini destekleyen bir şey. Güzel bir mama kısacası. Mecbursaniz mamaya, tavsiye ederim.