Gamzee3 canım bende öyleydim uyku eğitimi verdim kendim. Ve hadi senin çocuğun küçük benimki 1 yaşında yapıyordu bunu. Çok şükür 4 aydır rahatım gece hiç uyanmıyor canım. Emziren annelere küçük bir önerim var eğer emerek uyuyorsa bunu alışkanlık haline getirmeden tedbirinizi alın derim bir yaşından sonra çok daha zor oluyor. Benimde kolayıma geliyordu hemen uyumadı 6 7 aydan sonra alışkanlık haline getirdi. Öyle arada uyanıyor falanda değildi haa. Memede uyuyordu direk size öyle söyliyim. Belim ondan dolayı hâlâ ağrıyor 😏