Minnossareannesi Yonca20 Maya derken mama sanırım. 4 aylık doğduğundan beri Hipp combiotic kullanıyoruz hiç gaz sorunu vs yaşamadık kilo alımımız çok güzel. Tek bir sorunumuz var gerçekten çabuk acktıran bir mama..
zepbjk Yonca20 Sadece ilk 1 ay anne sütüne ek kullandım sma comford olanı. Ben memnundum bi sorun da yaşamadım
BaharBebek34 Hipp combiotic diyorum ben de. Aptamil başladık, gaz yapınca geçtik. Hiç bir sorun yaşamadık.
YasemiNYagmur1 Yonca20 Sma dan çok memnunum. Ama en iyi mama bebeğe göre belli olur. Mesela gaz kabızlık gibi sorunu var mı ona göre mamalar oluyor çünkü. Hiç öyle sorunumuz yoktu Sma optipro kullanıyorum 7 aydır çok memnunum gelişimi kilosu gayet yerinde
Yaylacicegim Yonca20 hipp combotic kesinlikle. Birara vok oahali yetisemiyoruz diye similac aldik cocugu gazdan maffetti.