Minnakkkkk Merhaba kizkar 6 aylık kızım var alerjik bebek normalde gündüzleri gazını kendi cikartiyir alttan üstten ama gece sabah karşı uyurken cikartamior cikartamayinca ne kendi uyuyor ne. Ben ne yapabilirim fikri olan varmı gaz ilacını biraktiydik tekrarmi kullansam
Love_me İki aya kadar kendi çıkarırken 2 aydan sonra bişey oldu gece boyu kıvranıyor. Sonradan gaz problemi başlarmıki. Şuan bile uyumak istiyo ama yok uyuyamıyo, gaz belasından