Bebeğim 3.5 aylık
Tam 6 saattir ac normalde en fazla 2. Saatte gan acikir. Bugün de ağlayarak uyandi açlık ağlaması yani bariz belli. Biberon emer meme emmez
.Biberonu diliyle itiyor içmiyor. Sorun bebeğimin uyanıkken bişey içmemesi.yani karnı çok aç ama neden ac olduğu halde biberonu ıcmiyor deli olacağım. Benim bildiğim acikan kisi yer ne olursa ama bu uyuyacak ki anca icsin normal uyanıkken falan katiyyen bişey içmez ne yapmalıyım atak falan değil 2 .5 aydır böyle