Bebegimde 2bucuk aylik, ayni sorunu yaşıyoruz cok telaşlı emiyordu, emzirme danisma arkadaşım sütümün cok ve tazyikli geldiği için olduğunu soyledi. Her emzirme öncesi ön sütü sağip posetliyorum, bebegim daha rahat emiyor.
Burun tıkanıklığı da cok önemli/ gunde 4 kere serum fizyolojik ile temizlemeye çalışıyorum. İlk dogdugunda 2şer damlaydi, simdi 4 damla yapıyorum.