Zeyzeyyyyy Kızlar bebeğim 12 aylık ayaklarına kadar sıcak tutuyorum ek gıda zaten zorlanıyoruz hiç yemiyo yemeyen bebek ama hiç karşılasmamıştım gaz sıkıntısını yaşıyoruz şu sıra neden oluyor bi yardım edin gece gece girdim buraya uyanıyor ağlıyor hep
jolene Zeyzeyyyyy biz de aynı 11 aylık. Doğduğundan beri gaz. Doktora gittik laktoz alerjisi çıktı mama değişti ek gıda zaten fazla bişey yemiyo hala devam ediyo her gece kıvranıyo dk bası uyanıyor artık tamamen bittim
Sedauysal Zeyzeyyyyy canım bi 9.aydan sonra başlayıp 14aylik olana kadar çok çektim bu gazdan hergece ağlardı uyanirdi. Neyse ki şu iki üç haftadır nadir olarak uyanıyor çok zor birdurum
Defnemm22 Zeyzeyyyyy gaz olduğuna eminmisin canım bu ayda gazı bitmiş olması lazım diş çıkartıyor olabilir mi
Zeyzeyyyyy jolene ciddimisiniz vucudunda belirtii varmıydı su an bnde farksızım sizden hangi mama ams bizde yeni oldu bu
Zeyzeyyyyy jolene ve bizede süt alerji 6 aylıkken yapıldı doktorumuz hiç bişiyi yok demişti ozaman gaz sıkıntımız yoktu ama
Sedauysal Zeyzeyyyyy inan hiçbir fikrim yok ek gıda alidigi içinmi yoksa farklı birşey mi anlamadım ama dediğim gibii artık düzene giriyor sanki. Ben hiç ilaç vermedim karnını ovaliyorum ağlayınca rahatlıyor gazı çıkınca
Zeyzeyyyyy Sedauysal bende vermeyim bu gece ozaman 😔 çok üzülüyorum korkup bi uyanıyorum kalbime inicek ya
Sedauysal Zeyzeyyyyy sakin olun sizde masaj yapın belki iyi gelir tabi evladinizi iyi bilirsiniz çok rahatsız olursa ona göre hareket edersiniz. Ben pandemi dolayısıyla gidemedim hastaneye
Zeyzeyyyyy Sedauysal bu şekilde devam ederse giderim bide yaş için kanalıncakmıydı çocuk doktoru tarafından ona söylerim