Simaybaran06 Kizim kucağıma alınca emmiyor yırtıyor kendini sariliktan dolayı mama veriyorum hiç böyle yapmadı avent biberonu kullanıyorum yatarak emmeye başladı kızım 38 günlük nasıl bu dönemi atlatacam korkuyorum emmeyi bırakır diye 🤷🤦♀️🤱
yademila-48 Simaybaran06 canım önce kendini emzirmelisin sonra mama takviyesi yapmalısın yavaş yavaş toparlarsınız daha sonra
Simaybaran06 yademila-48 mama çok vermiyorum günde 60 CC emzirip öyle veriyorum bu gece uyandığında öyle yaptı ilk defa🤔