yusmer Geçmiş olsun inşallah, daha çok yenisiniz. Benim rahat 20 gün acıdı ve çok zorlandım. Ve dediğiniz gibi sol tarafım özellikle acıyordu çok, doktora sorduğumda dikişlerin toplanma yeri demişti bana, doktor bir tarafta toplamış dikişlerin rahimde ondan özellikle bir taraf daha çok ağrıyor demişti