Yildizim İyi akşamlar arkadaşlar bugün 2 ay oldu Doğum yapalı. Son bir haftadır vajinamda ağrı hissediyordum ve yeşil bir akıntım vardı. Bugün muayene olmaya gittim doktorum enfeksiyon kapmışsın dedi ve fitil verdi. Fitilin ismi Exagyn. Doktorum emzirirken kullanmanda bir sakınca Yok dedi ama ben prospektüsü okuduğumda emziren annelerin kullanmaması gerektiği yazıyor kafam karıştı böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Ftmsnny Yildizim buna benzer bende kullandım emziren anne olduğunuzu biliyorsa doktor sorun yok demektir. Prospektüsler belli bir standartta yazılır o yüzden
Cansel98 Yildizim merhaba postu acali baya olmuş ama bende aynı durumdayım emziriyorum fitili kullandınız mı
Minigimm2020 Cansel98 sz kullandinzmi ben doktora emzirdigimi dedim ama bsey demedi ve recetede sutten gectigini yaziyo emzirmeyin yaziyo